Kaffe , ledighet , tvätt.

Ja idag är man ledig och det är hur skönt som hellst.
Trollet är på dagis så då passar man på att storstäda över
våningen och tvättat lite :) eller massor kan man också säga ..
Går ju lite snabbare när man gör det själv om man säger så.
Nu sitter man och sippar på en kaffe men måste dra mig upp
i duschen för att sen kunna visa mig för omvärlden och hämta
skrutt på dagis .. Idag ska vi häga lite med Therese , får
se vad vi hittar på för skoj.. Försöka komma ut och
göra nånting iaf får man hoppas haha .. Men jag är
glad för sällskapet ja  ;)

Svar på kommentar.
Anonym
om Ojoj.:
Tvättstugan är klar att användas men man måste boka på tavlan som sitter där ute

Ja jag la märke till det igår , som jag har suttit och svurit men man får
väl skylla sig själv när man är för lat för att gå och kolla haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0