Ojoj.

Här hemma har det varit en liten sjukstuga igen men nu verkar
det bli bättre igen :) Emilia ha haft spy kalas, vet inte var det va .
Va till hälsocentralen och dom sa att magen var i otakt , för hon har inte varit
dålíg övrigt. Bara att det hon ätit har kommit upp igen , men inte annars .
Så dom trodde inte på magsjuka för då ska det ju komma endå och det
har de inte gjort , så min lilla ängel fick leva på blåbärssoppa och vätske ersättning
igår, men nu har jag gett henne lite vanlig mat och yougurt och det har fått stannat
kvar så nu är det väl som vanligt igen hoppas jag .
Det är ju så svårt när dom är små för man vet ju inte riktigt vad som
händer och dom kan ju inte berätta själv hur det känns eller om dom har ont.
Det enda som lill trollet säger när det är nått som är fel är "Ojoj"
men sen vet man liksom inte riktigt vad det är ;) Om det inte är synligt då.
Hon säger ojoj om hon är kladdig , tappar nått och dyligt också.
Men nu sitter vi och myser isoffan och allt verkar okej idag ,"peppar peppar"

 Dom håller på med nått i våran tvättstuga också så går inte och boka
tid och det kom ju förjädrans lägligt lär jag säga , INTE.
Men Therese var snäll och kom och hämta en påse med lite kräkkläder
ïgår och tog hem och tvätta :) En stor guld stjärna till dig, vad skulle vi
gjort utan henne?!<3






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tvättstugan är klar att användas men man måste boka på tavlan som sitter där ute.

2012-04-17 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0