Tyst.

Nu är det tyst här imellan åt, men nu har man börjat jobbat mycket
mer och har inte lika mycket tid till att sitta vid dumburken .. haha!
För det är ju så mycket "måsten" när man kommer hem och innan man ska iväg.
Men idag kände jag inte för någe måsten , blev en riktig slapp och mys dag efter jobbet.
Har bara busat en massa med Emilia och haft piknic på vardagsrums golvet med
hennes dockor , Väldigt mysig må jag säga ;)
Nu sover go trollet och imorgon är jag ledig och Emilia ska inte på dagis så
hon och jag ska hänga hela långa dagen . Undra ja vad man ska hitta på för bus !

Kollade även skatten , och tackar gudarna att man slipper betala iår :)!
Första återbäringen på 2 år. Tro mig det är INTE kul och betala tillbaka..

Nu sitta i soffan och vänta in BB !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0