ojoj.

Det var så fint väder på förmiddagen idag , och fick mig en promenad i solen .
Men sen vara vände det på 5 min och börja regna och blåsa som tusan.
Öppnade drive luckan på grillen och vi och alla servetter och papper höll
på blåsa bort . Luckan åkte igen lika snabbt haha :)

Har bladat med folk på ica idag , mycket , lite , mycke , lite. Men endå lungt.
Och på daisys har det varit tvär lungt .. Så det har typ bara varit jag och Sara där.
då går ju tiden bara för sakta , trodde aldrig kl skulle slå åtta så man fick börja stänga och gå
hem . Då är det inte roligt.
Men ett till kvälls pass imorgon och sista dagen på superstar driven!
Sen kommer det kuponger och då blir det väl fart på grillen igen ;)

Imorgon har jag just nu planerat pch ha mys morgon med min ängel ,
med frukost och disney dax. BARA MYS PYS. sen får vi se om trollet vill mysa
med mig eller om hon vill röjja ! haha .
så planen kommer förmodlingen ändras ..

Just nu sitter jag och lyssnar på grabbarna grus som sitter här hemma
och har tv spels kväll. KANON KUL .. haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0