NEJ!

Har lyckats dragit på mig förkylningen from hell! INTE KUL...
Så idag gör man inte många knop. Tur man är ledig!
Tänkte jag skulle kasta mig in imedecin lådan och kolla om vi
hade nå alvedon, Ipren .. vad som hellst. SLUT , men vi hade ett rör
med Treo , FINNS DET NÅ ÄCKLIGARE ÄR TREO ?
Men det är bara och bita i det sura äpplet och svepa ett glas. För
så här kan man ju inte gå och släpa fötterna efter sig.
Trollet har jag inte märkt nått på än förutom att hon har en
ska bestämma allt själv dag.

Började med att vi skulle åka och handla och hon vägrar ha jackan på sig
för hon ska ha overallen , lite små stressad så då fick hon den ,
och hon skulle VERKLIGEN inte ha mössan på sig som jag tog ner .
Nej hon skulle ha en rosa hello kitty annars fick det va ,typ!
Så gav efter med den med . så länge hon har kläder på sig så är man nöjd.
På willys skulle den bestämda damen ha en egen vagn och bestämma sina egna
frukost flingor så hon trampade dirre till Kalas puffarna la dom i sin vagn och sa "ÖPA"!
Lite gulligt var det så det fick bli kalas puffar.
Sen blev det hem och kasta ihop lunch.

Och då skulle hon inte sitta i sin stol NEJ , hon skulle sitta på pappas stora stol.
O pappa skulle sitta i hennes stol.. VISST ÄR DET RART MED BARN ? ;)
Men det sluta med att alla skulle sitta på en vanlig stol och hon var
super nöjd till och med så nöjd att hon gick med på att dricka mjölk ur pipmugg
och åt upp ALL mat ..  Men nu sover hon så gott ute i vagnen så nu är
det lungt en stund .

Nej dax och svepa det där treo glaset då. HÖRS.

Kommentarer
Postat av: Ange

ger du henne flingor till frukost?

2012-03-20 @ 13:19:40
Postat av: Angelica

Haha, vad söt! :) Dom blir ju så stora. Novalie tycker också om flingor, helst kalaspuffar ;P

2012-03-21 @ 08:53:57
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det var inte jag som undrade om du ger henne det till frukost :P

2012-03-21 @ 21:39:42
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0