Längesen.

Ja du var det ett tag sen man tog sig tid och skriva några rader.
Men så är det ju när man har jobb och barn , och dom som säger att det inte är
jobb och ha barn så HAR NI FEL ;P
Spec när dom kommer in i den underbara "plocka i allt , vara med och hjälpa till med allt" åldern ;)

Igår blev det en tripp till valbo med Sara för att in och shoppa saker till hallen
på ikea. Måste ha en ny hatthylla .. Men så är det ju det att det finns inga som faller mig
smaken eller så är dom för små eller så är dom snuskigt dyra .
Så bestämde mig för att göra mig en egen lösning med lite hylla massa krokar
och korgar :P Så får vi hoppas att det blir lika bra som det ser ut i mitt huvud ;)
Så nu är det bara en snygg skohylla som fattas .. För det finns det ju INGEN nånstans.
När man inte ska ha finns det överallt , men när man ska ha då finns det INGENSTANS !
mitt sista hopp är ett till besök på jysk och se om man kan göra sig en egen ful lösning
när det gäller det med. Tacka vet ja sko skåpet vi har iaf, så får man undan lite .
Men annars ser det ut som vi har tagis sats och KASTAT in skorna i hallen . JÄTTE FINT!! kanon!

Hade hoppas på lite sol idag när man är ledig men tror det var lite för mycket
begärt ;) Men blir väl kanske fint till helgen .. jobbar kväll hela helgen så
det får gärna vara kanon väder på förmiddagarna .

lill troll ligger ute och sover i vagnen nu , som sagt hon vill inte sova inne nu för det gör dom inte
på dagis ;) Men frisk luft skadar ju verkligen inte .. Men man måste ju gå och kolla i mellan åt och hålla koll
på ett annat sätt än när hon sover i sägen ..
Tony har ju även en teori att det går så mycket skumt folk här så dom kanske SNOR henne ..
Känns lite lång sökt att nån skulle gå in på våran tomt mitt på ljusa dagen och ta henne .
Och vad allt skumt folk är , vet jag inte . Har nog missat dom ! Kanske
smyger i lill skogen på baksidan ?! Haha lika bra och vara lika hök öga så är han nöjd . För peppar peppar!

Nu kaffe sen försöka komma på nått super skoj att göra idag , förutom att sätta tony på jobb i hallen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0