Kanon!

Idag mår jag inte okej , inte kul .. Huvudet håller på bankar sönder och
är inte pigg nånstan , Men ett rör treo en kanna kaffe och lite näs spray så
ska man invänta ett stängnings pass på grillen .. Har inte riktigt råd eller lust och
vara sjuk nu , så det är bara och bita i det sura äpplet och trampa ner till jobbet.
Får hoppas jag piggnat på mig till ikväll. är ju oftast värst när man precise
vaknat och när man är trött och ska sova på kvällen ..  varför är det så ?

Trollet är nu på dagis och gör av med lite energi , tänk att sen hon började på dagis fick
hon lite mer energi så en helg hemma så klättrar hon på väggarna sen :) Söt unge .
Men lär säga att det blir för tyst här hemma om man bara är hemma när hon är där.
Det är skönt en timme så hinner man göra lite saker men sen då ?!

Nedu nu vill jag ha sommar så man kan vara ute  och pyssla och göra sånna där saker
som man inte kunna göra i lägenheten , typ gräva och kanske plantera en blomma eller två.
Kanske ska plantera plast blommor ute ;)? Så slipper dom dö på engång .
Tur mamma kan mycket om blommor så får fråga henne hur man ska göra
eftersom man verkligen inte har gröna fingrar själv. :)
Så sommaren du är såå välkommen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0