hmm.

När ska förkylningen släppa då tro ? Nu har man haft turen och dragit på sig
Öroninflamation , TOPPEN.. Ringe HC och fick en nässpray utskriven ?! Tack för
den och hoppas den hjälper !
Vill bara bli helt frisk igen och få tillbaka energin, har biti ihop och jobbat
iaf för det där med att sitta hemma och glo är inte riktigt min grejj..
Och Emilias förkylning vill inte riktigt heller släppa:( Lillhjärtat.
Så idag har vi sjuklingar varit och handlat lite sen bara varit hemma
och busat och myst , så med andra ord har det inte hänt mycket.
Tony jobbar 12-timmars , sten tråkigt .. så sitter hemma själv i soffan
och funderar starkt på att krypa ner i sängen och få lite sömn..
Men känner mig inte ett dugg trött , men jag vet att jag kommer vara
imorgon om jag inte gör det !

Pappa har varit i New York och han köpte med sig super fina presenter hem till Emilia..
Hon fick en tröja och byxa med Hello Kitty och en NewYork Yankees klänning , och en HardRock Cafe
haklapp och ett par Converse skor.. Super fina saker :D:D Tack så jätte mycket..

Emilia tyckte även att hon skulle ha dom skorna på sig till dagis , men det tyckte inte jag
när det regnade och på dagis ?! Vi blev lite osams i hallen men jag vann och det fick
bli stövlarna. Hon ska bestämma mycket själv nu , förstår inte hur det kan ha kommit
redan? Då vill jag inte enns veta hur hon kommer bli när hon blir lite äldre .. Skrutt fia ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0