Sova ?

Vad är det ?! Har jag missat nått , eller inte jag Emilia har nog missat det men tror hon börjar förstå att man måste sova när man är trött ;) haha är helt slut , men nu sover trollet middag iaf !

"passa på och sov en stund dådå?!" MEN jag kan inte , är för rastlös för att ta powernaps mitt på dagen , det är lixom inte min grejj så jag jobbar på en kanna kaffe istället så kanske man blir lite människa innan det är dax för jobb;)

Inatt ska farmor låna Emilia så man hinner med nått och får sova lite ;) Tony jobbar ju nätter och det är jobbigt i längden och göra allt själv på
Nätterna och sen kliva upp med bustrollet ! Så jag kastar en STOR guldmedalj till alla ensamstående mammor/pappor som fixar det själv i ur och skur ! :)

Dax och fylla på kaffe muggen !hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0