Mys söndag !

Med massa tvätt :) Lill trollet har lite feber idag men är full rulle på henne endå , men nu märker man att hon är lite slapp ! Så hon har myst ner i soffan och kollar på barnkanalen ! Själv passar jag på och sätta mig ner med en kopp kaffe ;)
Som jag sa så har jag en massa tvätt jag håller på ta itur med , sånna här dagar saknar man tvättmaskin hemma så slipper man springa ut hela tiden.
Skönt att man fick städningen avklarad igår iaf så behöver inte göra allt på samma dag :) eller ja nere är det städat iaf och övervåningen skulle behöva sig en omgång av damsugare,mobb och dammtrasan! Men det får bli imorgon för så farligt är det inte ;) haha !
Har även haft Therese här idag på lunch besök så gav mig in på köttfärspaj!
Ehh nu passa på och mysa med trollet när hon väl sitter still ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0