Gött!

Underbart väder idag med snö;) började dagen med att försöka få i mitt troll frukost men det var roligare att peka på fönstret och säga "ujt" (ut) , en liten tjej som älskar när det snöar :) så blev och packa på oss kläder och traska ut och åka lite pulka och skotta lite ! Lite osams blev vi när det var dax och gå in och göra oss klar och klämma i oss lunch ! Haha, fajten med att ställa in pulkan i garaget är inte och tass med! Men lockade med att gå in till favorit dockan fiffin så det blev bra endå ;) sen blev det mys och lite städ innan det var dax för en annan och släpa sig till jobbet . Och nu är man äntligen hemma och har lasange i ungen som jag kasta ihop när jag kom hem ! Blir sen kvälls mat , men va fan det är fredag !

Imorgon blir det jobb igen och trollet ska leka med morfar medans Tony ska spela innebandy match ! Ojoj dax och kolla till maten !!! Hörs hej!

" jag känner hur det smattrar friskt i fingrarna och så råkar jag komma in liiite för långt, ohh j ä v l a r v a d o n t d e t g j o r d e !!!" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0