Varför ?!

Baka baka , massa kaka !! VARFÖR ska man alltid slå på
stort och baka en massa tills man fyller år ?! När det igentligen inte finns tid!
GÖR SAMMA MISSTAG VARJE GÅNG ! nångång måste jag ju bara gee mig.
Jo visst tycker jag att det är kul och baka , men inte så kul.
Det är roligt tills man börjat bakat för då slår lat sidan till när
man tänker efter hur mycket det är och göra! Men tro mig kommer
göra samma misstag nästa år. Men ska man leka duktig får man ta den smällen..

Så kyss och nyp till dig natt sömnen så får vi se om vi hinner ses !
och det är inte dig det är fel på det är mig !!

Japp har haft en till Kung kväll på jobbet .. Och har varit lika snurrig som vanlig!
Men när man börjar Hejja på sig själv då börjar det väl endå gå lite för långt? Eller ?!
Som sagt det är mig det är fel på ;)! Men inte gör det nå heller inte för min del iaf.

JA kanske man ska fortsätta med bakningen ....

HÖRS HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0