Tusan också !

Nu har man lyckas gått och blivit med förkylning ! Inte skoj .. Först Trollet och nu är det min tur också .. Kom som en käft smäll så här en lördags kväll .
Men har hunnit med lite skoj denna lördag iaf , började dagen med att gå på dop för lilla Emma :) och sedan hem och vända för sen vidare hem till Tonys små syskon där vi firade Dennis som fyllt 18 :) fick själv med mig en blomma hem för att jag fyller på onsdag. Dom är väl för gulliga , tack så mycket :D

Vi har även haft lite tacos mys här hemma , Gött ! Men nu ligger man nerbäddad i soffan och tycker lite smått synd om sig själv ! ;) man bara måste få göra det ibland också.
Så morgon dagen kommer bestå av hemma mys med min pärla då Tony ska ta sin (förmodligen) sista skoter tur för denna vinter !

Får hoppas att lite sömn kommer slå förkylningen på näsan så kanske man är piggare imorgon ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0