Spruta.

Idag har Emilia fått sin 1 1/2 spruta på bvc och hon tog det bra :) bättre än vad jag trodde
grinade till lite men glömde det lika snabbt . Hon är inte svår och locka in på annat som tur är.
Och som hon har växt sen sist . Nu väger hon nästan 12kg och var 83 cm lång .
Stora tjejen , tiden går FÖR fort tycker jag !

Sen har Therese varit förbi en sväng idag sen bjöd jag och Emilia hem Pappa/Morfar på lite
semel fika ! Så Emilia har ätit sin första semla , och det var super gott må ni tro.
Men mycket hamnade ihåret och lite här och där . Haha . Men vad gör det om hundra år ?;P

Sen har hon varit ÖVERALLT här hemma , slitit i alla skåp , dragit i tv-antenn sladden och
varit på x-boxen och datorn , haha bra massa hyss hela tiden .
Vissa dagar är värre änn andra ! Och själv klart gör jag saker roligare när jag går
mot henne och säger att man inte får göra det , då kommer hån skratten och sen
springer hon ! haha tok troll .. och som vanligt säger man "sluta" får man
"Sluta själv" till svar ! haha man kan bara inte låta bli och skratta då , men hur
mycket gör det saken bättre ! Ingenting, så det kommer man väl på
äta upp så hårt sen .. 


men det är fortfarande sjukt irriterande att så fort man ändrar nånting i designen
så måste man updatera för att man ska se det . så gör det om det ska funka om ni vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0