Skönt !

Efter ett par promenader och kaffe med brudarna och hämtning av emilia på dagis och jobb så ligger jag äntligen ner krypen i ett bad !! Göött!
Blev även jobb imorgon direkt efter jag lämnat av trollet på dagis !

Kastade ett öga på köks fönstret när jag kom hem och insåg att blommorna där fortfarande är sten döda ! Tråkigt ! Varför jag inte kastat dom , lat het antar jag !;) men lär väl ta och införskaffa mig ett par nya då efter som den inre rösten i mitt huvud tjatar så mycket på mig !! " kom igen köp nya, du kan ju inte ha döda blommor i fönstret !!!" så jag lär väl då! Haha men våga vägra plast blommor i ett kök ! Lite känsla vill man ju ha ! Men det där med gröna fingrar är inte riktigt min grejj så tacka vet jag " vattna engång imånaden" blommor ! Men ibland blir man för taj och köper sig Några andra och vi såg ju hur det gick med dom !

Idag har klump fingrarna varit i farten igen . Välter ,tappar och allt annat som hör det till ! Hur man lyckad tappa en påse med mozzarella sticks i när man har ett kung grepp utan att man snubblar eller nått dyl !? Ja du man glömmer helt enkelt bort för en sekund att man håller i nått och bara släpper ! KANON !
Och hur jag efter en sånn dag vågar ligga med telefon ibadet vette tusan ?
Försöker väl vara häftig eller nått men får hoppas att det slutar bra ;)!

En underbar bad bild på mitt troll;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0