Pulka.

Imorse tog vi lite sovmorgon jag och mitt troll :) Hon är feber fri idag så imorgon
blir det dagis. får se vad dom hittar på för tok imorgon .  Dom gör massa skoj jämt och
Emilia verkar trivas där jätte bra än så länge och det är så snälla och mysiga fröknar .

Blev en pulka tur för oss efter lunchen så vi kom ut och fick lite frisk luft båda två. Välbehövligt!
Försöker på Emilia och vila en stund nu men kan säga så här att det går inte nå super bra !
Tror hon håller på vänder upp och ner på sängen där uppe , men hon är trött för det ser man på henne!
Men hon kommer nog vägra in i det sista , det är som sagt en envis liten dam när hon sätter
den sidan till ;) Tur att jag kan vara lika envis imellan åt så få se vem som vinner den här
kampen ! just nu är ställningen 0-0 .

Ikväll blir det jobb för mig på grillen , hoppas på att det blir massa folk för då flyger tiden förbi !

Börjar känna att det står still här hemma med , händer inte så mycket med inredning och fix.
Skulle vela få bort dom där gräsliga tapeterna i vårat sovrum ... Men slapp arsel 1 & 2 har inte
orkar släpa oss ner och titta på nya tapeter och då blir det lite svårt och fixa till det .
Men i veckan får det tusan bli gjort , men det är inte första gången vi säger så , så får
se hur det blir med den saken ..

Och är inge avudsjuk på Sara heller som åker till thailand imorgon.. INGE ALLS JAG LOVAR. (okejdå lite då) ;)
Ha så super på resan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0