;P

Det här skulle ha blivit en effektiv dag , men det blev inte så  ;P
Efter jag hade lämnat Emilia på dagis så var planen ,
damsuga-Torka golv , ställa tillbaka sakerna på sin plats , Stryka gardinerna
till E´s rum och till sist ta mig en dusch och sen en kaffe framför dattan innan
det var dax och hämta henne igen .

Det som hände istället :
Prata i telefon , slappa isoffan , åt lite , slappa mer i soffan och
sen tog jag mig en kanon lång dusch . Och nu sitter jag här .
Så långt kom jag , eller glömde har ju faktiskt bäddat sägen och hämtat in posten . Guld stjärna till mig ;)
Och kommer inte komma nå längre här hemma idag heller för jag vet att jag kommer
sitta här tills det är dags och hämta trollet och sen ska vi ta en promenad på stan.
Sen kallar Jobbet ;) ! Men är ledig hela eftermiddan imorgon så
får ta allt då istället och då har man ju städ hjälp av en liten fröken som mer
en gärna hänger i både damsugaren och moppen , men det där
med att plocka undan saker är inte riktigt hennes grej ;P


Folk gnäller även på mig att jag skriver som jag pratar och jag tycker inte det förren nu när
jag verkligen läser vad jag har skivit . Jag tänker det i huvudet men sen så tappar jag vissa ord
på tangentbordet ! Gick upp ett verkligen ljus igår på jobbet när jag såg en vacker mening jag hade
skrivit ner förstog knappt själv vad jag menade ;P

Hade så fint skrivit :
Tänkte fanns så mycket dress så jag packar det imorgon:)

Det jag skrev i mitt huvud var:
Jag tänkte att det fanns redan så mycket dressing så jag
packar det imorgon istället :)

Lite små slarvig , är jag en stressad människa kanske ? isåfall har jag missat
det också , för jag känner mig då inge stressad.
Tycker själv att jag är en ganska ICKE stressad person;P

Men gnäll på ni bara , för så här skriver jag och kommer förmodligen fortsätta
men det för jag tänker inte på det ;) Haha.

Ojdå dags och hoppa ut igenom dörren och hämta skrutt..


Kommentarer
Postat av: fridaP

2012-02-15 @ 19:23:32
Postat av: FridaP

jag fatta då vad du skrev om derssingen i boken....är lite lika jag med så kanske därför jag fattar...;)

kram

2012-02-15 @ 19:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0