Ny vecka!

Tycker man knappt hinner med dagarna själv. ´
Har man så mycket och göra eller är det bara det att tiden bara går super snabbt ?
Men nu kan det få gå snabbt fram till sommaren.
För nu har jag gett upp hoppen på denna vinter så nu kan sommaren komma!
Så man får bada och sola , men kanske skulle ha tappat några
kilon innan man vågar visa sig i bikini på stranden ;) haha..

Men tänk vad beroende man kan bli av mobil spel ?! helt sjukt . Har fastnat i två spel på iphonen och man kan inte släppa det knappt heller. Sjukligt. haha tur man inte är ensam då iaf :P


Emilia vägrar och sova lunch idag så har startat utmaning "hålla henne vaken tills ikväll".
Önska mig lycka till eller önska Tony lycka till och en trevlig dag . HÖHÖ .
För själv ska man ju jobba kväll ;)

På onsdag fyller man år också på sin riktiga dag 29/2. För dom som inte vet
så är det bara 29 dagar i februari var 4 år ;) 
Men har "vet inte vad jag ska bjuda på" problem.
får söka insprtion på dumburken , men då kommer väl det den andra problemet .
VAD SKA MAN VÄLJA!!

Igår hade jag laddat upp med godis lite cola och en smarrig choklad bit,
myst ner mig i soffan med en filt i soffan slog igång kanal11 för BB .
När jag hör ett litet monster på övervåningen som VÄGRAR sova , då menar jag
verkligen VÄGRA... Efter ett par försök tröttna jag och fick gömma godis skålen
och bädda ner henne i soffan med mig . DET VAR DEN MYS KVÄLLEN DE!
Men det är väl smällar man får ta när man är mamma eller ?!

Och idag är det måndag så då ska man inte äta nå godis till bb ikväll.
(försöker jag intala mig själv iaf) så får se om det håller ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0