morgonstund har guld i mun!

Jadu nå guld vette tusan om jag har ;P men uppe med tuppen var jag iaf .
Lär erkänna att jag verkligen INTE vela kliva ur sägen , sov så skönt.
Men ringer kl så är det inte värt och ta fajten med den för får inge bra
svar iaf. Trollet var inte heller så super sugen på att krypa ur sängen , men
hon piggnar ju på sig snabbare än va jag gör.
Så blev frukost och en hääärlig morgon promenad, förbi lämna
in Emilia på dagis , vinka hej då, hålla på halka och slå ihjäl sig och sen
en promenad hemmåt ;) Glömde även hörlurarna hemma så blev en tyst promenad. ´
Nu sitter man äntligen och klämer i sig sin egen frukost i ensamhet och tystnad .

Tänkte skulle försöka vara duktig och passa på att storstäda badrummet på övervåningen,
nu när man varken har städ hjälp eller nån som kommer på att dom är nödig eller måste raka sig mitt i
allt..  så får vrida upp musiken så kanske det händer.
För jag kan ju inte lova nått för soffan ser bra lockande ut den också ;)


Gårdagens BB avsnitt : KALAS ! röstar fortfarande på att Joe ska in i huset..


Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas nu bara att trojan passar :) Hoppas ni har det bra dar hemma! Vi ses snart, puss!

2012-02-21 @ 16:20:07
URL: http://sarajohannaa.blogg.se/
Postat av: sara

Jag hoppas det :) va snon ar pa vag att forsvinna! :) jag kommer hem pa din fodelsedag :) sa vi ses snart! puss

2012-02-22 @ 15:36:44
URL: http://sarajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0