Jobbigt.

Nu kommer ett sånt där jobbigt och onödigt inlägg.
MEN HUR ÄR VISSA FUNTADE? ibland blir man så trött.
Men jag orkar inte lägga ner nå mer energi på det än detta inlägg !
Vela bara spy ur mig! TACKAR FÖR DET ;) haha..

Idag kom Angelica och Novalie hit en sväng på gofika och
lite lek ..
Annars då så har Emilia varit hopplös idag , hon har klättrat på väggarna
och dragit i alla sladdar lyckas haft sönder  en kruka i köket och bara varit
en bus unge :) Men det är saker man få ta . haha ..
Men imorgon är det dagis för skruttan och då får hon busa
av sig lite så kanske hon är lite kramig och go när hon kommer hem..

Sen har jag hunnit jobbat på grillen med Fialinen och Mytarn !
Haft en väldigt lung kväll på jobbet .
Och sen skrämde Fia skiten ur mig också .. haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0