full fart

Dagen började med att jag råka sova över lite , slog upp dom blå kl 6 typ
en halvtimme försent , det var då tur att jag vakna av mig själv bara så där!
Så kasta på mig träningskläderna och pula ner jacka nycklar o dyl i en väska.
kasta väskan på ryggen och musik i öronen och en springtur till lidl för att
stanna in lite kolla kl och ringa till Ica och säga att jag hade sovit över lite
och skulle bli lite sen till kassamötet , Sen var det bara och höjja musiken igen
för att springa vidare. Och blodsmaken jag hade i min mun var inte nådig .
DET GÖR JAG INTE OM PÅ ETT BRA TAG KAN JA SÄGA !!!
In snabbt som tusan sen smyga in i gänget på mötet , men blev 10 min sen så det
gjorde jag bra :)

Sen inhandla lite frukost för att sen svira om till jacka och promenera till
Grillen för att hänga lite med frida och ta en kaffe innan jag börja , Kännde
att jag orkade inte gå hem för en timme och vänta för att sen gå dit .
Så Tony kom förbi en sväng på en kaffe medans vi titta lite på frida när hon jobbade
men vi fick även lite sällskap av henne vid bordet :)
Efter jobb blev det vidare till dagis och hämta upp Emilia för att sen promenera hemmåt!
Stannade ute en liten stund och lekte . ( Trollet bara älskar att leka i snön )
Efter det fick vi fin besök av Charlie och Sophie en stund.
Hon fick även agera barnvakt på Emilia medans jag kasta mig in i duschen . TACK :D

Sen har jag och Tony även varit på vårat första föräldrar möte på FlygandeDraken ( Emilias dagis).
Eller var mer att dom visa lite vad barnen fick göra och berätta lite mer om dagiset
och sjöng lite ! Fick gå runt på olika stationer för att testa på lite saker som dom gör med barnen.
Så fick sjunga ramsor , måla , dansa , spela instrument. Även kolla på kort dom knäppt
på våra små troll och fika lite frukt och läsk :) Kanon mysigt, det hade dom gjort toppen bra !!

Nu blir det och surfa lite inredning i soffhörnet medans tony spelar på boxen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0