Fredag.

Idag tycker jag att jag hunnit med ganska mycket  ,
Började med soff mys med Emilia sen blev det en sväng till ica för att handla lite
med min lilla familj .
Sen blev det en tur till valbo/Ikea med Annika . Fyndade lite burkar för välling och
kaffe och nått ljus ;) Man kan inte lämna Ikea utan ljus , det går bara inte .
Blev även en korv i korren påväg ut .. Lite mellan mål för min, Emilia och Annika!
Sen blev det hem och kasta på en kanna med kaffe så kom pappa/morfar förbi en
sväng och busade lite med Trollet.  Sen har vi hunnit städa här hemma
damsugit och torka golverna och skura lilla toaletten nere .
Så nu är det bara övervåningen kvar och badrummet där. Men det får bli imorgon
eller på söndag, man kan ju inte ta för mycket på samma dag. Man kanske blir utbränd då ;P haha.

Har även skaffat mig ett par tulpaner men får se hur länge dom får leva , ser lovade ut än
så länge dom få timmarna dom bott under det här taket. Synd att det inte är lika fint
med tyg/plast blommor för då hade man lätt kört med sånna . Men lite äkta vill man väl ha , eller ?!



Emilia degar lite i vagnen på Ikea :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0