Big Brother.

Som sagt hade ju det premiär igår och vad man säga om säsong 2012?
Jadu mycket mycket , vilka stjärnor dom har stoppat in i huset.
Det kommer bli en mycket underhållande säsong tror jag.
Och tomtarna på loftet ska vi inte enns tala om ;P haha.
Jag röstar lätt på att Joe ska in i huset.. En cool norrlänning som man knappt
hör vad han säger och är som han vore plockat ifrån "små stadsliv" KANON!
Vissa säger att hon?han ? ska in men en till transa ?(som jag antar att det är)
Det hade vi förra året det är bra med det nu .. Ne min röst ligger lätt på Joe.
Sen är det ju inte klart än heller för det ska ju in en till varje dag denna vecka , eller
ja vet inte om det är till på fre eller sön . Men det ska fyllas på och det ska bli så kul och se.

Vad säger vi om Hannah W ? Grymt underhållande människa!
"alligatorer är ju dumma , dom äter väl barn ?" KANON ?
puss i pannan på dig!

Nu längtar till ikväll så vi får fortsätta titta på det underhållande program ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0