Tråkigt

Idag är en sånn där tråkig dag där det inte finns nånting och göra,
och det är grått och kallt ute .. INTE ROLIGT..
Men lär väl försöka komma på nått som ska roa lill trollet.
Frågar man henne vad hon vill göra får man antigen "mm" eller "leka" till svar.

Så man har ju fastnat vid datorn när lillan sover, så sitter och retar upp mig
på ett spel på facebook , japp som sagt ett facebook spel sitter jag och
spottar och svär över .. DET GÅR INTE OCH KLARA BANAN!
Tänk vilken torsk man är i mellan åt.. snart rycker spelet om jag
inte fixar det (där ljög jag för kommer kämpa in i det sista även om
det skulle ta ett år) För så envis är jag!

En kopp kaffe på det här då, skulle sitta fint :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0