Äntligen!

Nu är äntligen jobb påsk helgen över och man är ledig en dag och det känns underbart !
Vad jag har lärt mig / kommit på under denna härliga helg är
1. Det är inte kul och sopa grus.
2.man ska inte krypa på kakelgolv , det gör ont i knäna men fina blev listerna! Hur fixar små barn det ?!
3.vi borde städa omklädningsrummet oftare ! Tjejer vad vi kan stöka ner ;)!

Sen är det säker mycket mer som man redan hunnit glömt bort ! För jag har ju haft en super mysig helg endå med mina flickor på grillen med för mycket godis och massa skratt !

Nu ligger jag i mitt efterlängtade bad och funderar på vad jag och trollet ska hitta på imorgon när vi är lediga !
Hoppas Therese kommer och roar oss lite för det behöver vi !

Tony kom på att det är hans tur att sova ut imorgon så då åkte FIFA på , på engång ! Får se när han hittar till sängen idag haha !

Men det har ju kommit en ny serie på 4:an Alcatraz !! Såg första 2 avsnitten igår !kung serie , får INTE missa !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0