Orvak!

Jahap då spökar det på jobbet också :s vi har en sop sak som öppnar sig av snensor eller om man trycker på en knapp den har även ett fint namn som orvak ! Och idag när jag stod i kiosken helt själv och emelie stog och torkade bord i serveringen , det var inte en människa i närheten av orvaken då börja sen leva själv och öppnasig och sen stängde sig ?! Spöke eller lever den sitt eget liv ? Den har aldrig gjort så förut ! Lite små skraj blev man ju ! Det där med spöken och saker som låter av sig själv är inte riktigt min grejj. Jag ryser... Men annars har det gått bra idag på grillen ! :)

Nu har jag nattat en liten tös som inte nå gärna vela sova , bara massa bus hela tiden:) nu får det bli en dusch sen krypa ner och glo på tv:n innan det är dax att sova !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0