App

Jag vet inte om appen funnits förut för blogg.se men jag har upptäckt den nu :) man sitter ju knappt vid datorn nå mer när man har iphonen ! Man kan ju göra allt med den:) så nu får jag ta och uppdatera oftare, mkt smidigare med appen :) idag har jag jobbat på grillen men det är inte min dag idag ! Började att jag skar mig i fingret och sen har det bara gått utför , la knogarna på stekbordet , tappa i en påse med tunnbröd i lingon sylten ! Trodde det skulle släppa när man kom hem men hann bara in i duschen så börja med att slå mig själv med dusch dörren och sen slant jag med rakhyveln på låret när jag rakade benen ! Undra vad som kommer här näst ?!

Emilia har lite feber här hemma med , det är baktänder som spökar , men hon är gosig och super kramig! Så man passar på och mysa massa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0