Yes :)

Nu har vi bott här i tre dagar snart och det känns faktiskt jävligt bra och skönt :) ska aldrig mer bosätta mig i en lgh på tredje våningen !
Har hittat fästerna till gardin stängerna:) dom har som sagt varit bort tappade och trodde vi hade lyckas kasta dom men dom låg i den minst tänkbara lådan inne i förrådet :) skam den som slutar leta ! :) så nu har man fått upp gardiner i vardagsrummet iaf. Nu är det bara massa blommor som fattas, då jag fick kasta alla halv döa blommor när vi flytta ! Eller hade tre överlevande men dom är för stor för dom här små fönstren ! Hade ju stora på Gävlevägen.
Imorgon är det dax gör jobb igen, efter denna lediga fast endå inte lediga helg :) men nu är det snart godnatt för min del känner jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0