Tröttmössa!!!

Kan jag lova att jag är nu !! Ligger äntligen ner bäddad i radhuset och det känna konstigt men skönt ! Tråkigt bara att dom hade städat som arslen här bara ,om dom nu enns hade det för fick börja med och skura köket och ett badrum och torka här och torka där! Städ firma ?! Vilka nötter det sämsta jag varit med om och det ska dom få höra på måndag :) men nu är det fint och vi har hunnit och packat upp mkt idag tycker jag ! Men endå mkt kvar man vet ju inte riktigt hur man vill ställa allt ! Och sofflös är vi tills på tisdag också , då kommer tigrens bussen med vardagsrummets pärla ;) haha ! Imorgon blir det och städa ur i lägenheten så kan man släppa den sen!
Fick även en mysigt samtal från Annika så här på kvälls kvisten med ett grattis att våran emilia äntligen knäck koden med att gå :)

Ne dax och slå igen dom blå tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Blir kanon bra de där gumman!

Tack för lunchen ;)

puss <3

2011-10-30 @ 20:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0