Snö?

Ja imorse när kl ringde i barnsängen ;) då snöa det ute .
Man blir så trött.. värme kom tillbacka!!!!

IDag har jag och Emilia mest varit hemma och myst , blev
en sväng på stan och kolla lite med Annika på förmiddagen ,
sen men det hem och pyssla lite och massa lek på golvet.
Sen låg vi och slappa båda två efter massa bus ,
efter det fick det bli en promenad till ica för inhandling av mjölk
innan kvälls maten ..

Har nyss myst med en honungsmelon och biggan.
Bara för att jag gröpte ur melonen när jag åt den, så ifarten
igenom köket i reklamen så var jag på väg och
diska ur melonskalet , det slog mig efter en stund
att det var ju inte en skål hahaha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0