Segisar.

Jag lär erkänna att jag blir automatiskt seg när man inte
har nått planerat på förmiddag , inte så att man tänker att
det kan ju dyka upp nått. Nepp så funkar det inte i min skalle.
Så idag har jag och Emilia varit små segisar här hemma haha:)
har precise duschat och gjort mig klar och kl är halv ett ?
Emilia hon har inte enns badat änn haha , hon hann somna sin
lunch lur innan jag hann med det . Så får bli när hon vaknar.

Så nu sitter jag med min kopp kaffe iväntan på att det ska
komma ljud från sovrummet.
Efter Tony kommit hem från jobbet så blir det en promenad
ner på stan för ett besök på banken  :)
Nu fylla på koppen för det tog slut på kaffe .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0