Jobb.

Ja har jobbat och stått i i två dagar nu , känns att man inte är van för igår
var jag helt slut när jag kom hem , men idag kändes det bättre . Nu är
man ledig i två dagar sen kör vi igen på söndag :)
Det regnade och åskade imorse , men det var bara och hoppa på cykeln
ner till jobbet , men nu så skiner solen och det är super fint väder.
Men vad ska man hitta på nu ? Inget , det är ju dax för kvälls mat
och pyjamas för lill tösen så det blir nog bara och vara hemma och
mysa idag ..
Kanske tar mig ut på en promenad senare . Men får se hur det
blir med den saken hehe :)

Imorgon har man lite och stå i så får bli en tidig morgon ur sängen..
Ska till försäkrings kassan och sen ner på stan leta på Dop present
åt mitt kusin barn och sen kanske smyga och kolla efter födelsedags
present åt Tony om man lyckas skaka av han på stan annars
så får man ta det annan dag , och sen lär man införskaffa en
vinare till annas vin och mys kväll :) sen blir det hem äta
och göra sig klar för vin kvällen .. Jadu så ska man väl hinna
med en kaffe där imellan också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0