Måndag.

Hela förra veckan var helt fullbokad så har inte hunnit skrivit så mycket.

Vi var till sthlm och sov en natt från Tors till Fre iaf och
åt god mat och shoppade lite :) Så det blev första gången
för Emilia på hotell :)
Och sen blev det fest här hemma i Lördags med massa folk och utgång
så Emilia sov hemma hos Farmor och det uppskattas utav farmor och
få mys pysa med Milisen :)
Och igår körde jag ett jobb pass på Daisys med Sara och Sara :)
Det går så snabbt när man har saker och göra hela dagarna ..

Idag har jag varit på Spinning med Tg annars bara varit hemma
och tagit det lungt .
Men lungt var det inte på spinningen ,jädrans vad jobbigt det var,
och tråkigt.. Tycker det är såå tråkigt och cykla så det finns inte .
Men nu har vi testat på det också och det lär inte bokas nå
pass på spinningen på ett tag haha ..

Tänkte leka duktig och Ekonomisk idag så ska ställa mig och
göra storkok åt Emilia och frysa in..
Får bli mycket med potatis och palstenacka för min lilla tös är
inte så förtjust i så mycket annat haha :)
Rotfrukts unge , kommer bli som håkanBråkan i Sune
och sitta där med sin potatis skål ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0