:)

Idag kom jag ur sängen tidigt , eller jag lära släpa
mig ur sängen tidigt , börja dagen med att gå
och släppa av Emilia hemma hos Therese och sen blev
det möte på Daisys kl 9 , så då fick lilltösen mysa där hemma :)
Sen tog jag Therese en lunch och en tur på stan och kolla lite.
Efter det tog jag och Emilia en sväng förbi mamma ,
och sen blev det hem och landa lite så packa vi på oss ytterkläder
igen för en lång promenad med en avslutning på ica .
Köpte Emilias första film , en Bamse film som dom hade för 29 kr:)
Men jag glömde kvar den på ica , tur man har Carro som så snällt
ringde och sa det och la undan den , så får bli förbi där
imorgon med och hämta den.
Så nu känner man sig helt slut ikroppen så får bli och krypa ner om en liten
stund och då kommer man somna ivaggat :)

Svar till Cicki : Ja hon har blivit en liten napp dam :) Hon har börjat
tussat på allt , spec vantarna när hon är ute och då beslöt
jag att testa med nappen annars blir hon ju så kall när hon blir
blöt om vantarna , och jag blev lite häpen själv för hon tog den
på första försöket :) Men försöker begränsa så hon bara har den när
hon ska sova och i vagnen. Fått för mig att hon blev så när jag slutat Amma.
Eller jag vet inte:) Kan det vara så ?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0