En dag till.

Ja men vi slår till med en fjärde dag med fika och lite kalas:) Haha
Imorgon har jag bjudit in alla vänner på lite fika om dom vill komma hit
och trängas i våran lilla lägenhet :)
Efter farfar och pappa och min bror Tobias var här så blev
det en snabbis ner på gymmet och sen blev det hem och
baka tills imorgon.. Jag orkar tyvärr inte göra en tårta till :S
Men det bjuds på nybakta bullar och chocklad muffins, och
lite kakor då som jag inte har bakat men dom är nog lika
goda än då ;) Haha..
Nu sitter jag med färg i skallen och väntar på att få
skutta in i duschen.. Sen blir det nog och slå huvudet
ikudden ..

Blir även en resa till sthlm i veckan för hotellmys och shopping..
Kan man kalla födelsedags present , lyxa med hotell frukost
och massa skoj:) Tack min käre Tonka lonka :D

Nu ringer kl , dax för dusch :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0