Bomb.

Ja det såg ut som det varit en bomb som slagit ner här hemma , men
nu är det lite bättre iaf :)
Blev en fika först på fm och sen en snabb handling på ica.
Efter det fick jag sällskap av en bakfull Therse här hemma hehe:)
Så hon har varit så snäll och roat Emilia medans jag har
städat här hemma .. Skönt när man kan städa lite ostört men
som vanligt så har man ju sina vilopauser då man fastnar i soffan ..
Nu sitter jag och väntar på att Tony ska komma hem från
jobbet så ska jag laga lite Taco paj åt oss .. Börjar bli lite
hungrig så det kommer sitta fint i kistan.
Emilia ligger och sover så sött så man passar på och sitta vid datorn
och snoka lite ..
Och när man är klar med det så ska det rensas lite i Emilias låda,
var ett tag sen nu så jag tror mycket åker bort.
Men har ju fyllt på med mycket den här månaden också :)
Man kna ju bara inte låta bli och köpa när man hittar
så mycket fint ... Tänk om kläder till sig själv var lika
billigt då hade man nog bott i en stor gaderob ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0