Torsdag.

Idag när jag vakna kändes det som att ett tåg hade kört över mig,
Jag var så trött men jag sov inte nå dåligt inatt..Så vet inte var det va .
Men efter ett par timmar och en dusch så var man som en människa igen.
Tony tog med sig Emilia idag till Jäderfors och pysslade lite.
Så passa på och ha lite egen tid , som jag spenderade med Therese och Andrea.
Sen blev det en tripp till Ica för att inhandla lite blöjor och annat kraffs :)
Annars har vi bara varit hemma och myst ..
Imorgon är det balen på stan så blir en tripp ner dit och kolla , för Tonys
lilla syster Tina ska gå , man vill ju inte missa och se hur fin hon kommer och vara ..
Sen blir det nog en tripp till valbo och mediamarket , skulle vara nå jippo där
med massa erbjudanden och massa annat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0