Söndags Lat.

Varför blir man medvetet lat bara för att det är söndag ?!
Man ställer in sig på det på nått sätt att man måste vara lat
bara för att det är söndag ?! hehe.
Och det var precise vad jag hade gjort idag men sen ångra jag mig ;P
Så det fick bli en fika med Therese och en tur till ica och sen
hem och skura badrummet från golv till tak.
Och det var skönt och få det gjort må jag säga , har dragit ut på det nån dag nu.

Lär säga att jag har varit sjukt seg med saker här hemma på sistonde,
jag har tagit bort julen eller allt utom gardinerna i köket ,
jag tittar på dom och jag orkar inte enns tänka att dom ska bytas .
Haha vem bryr sig inte jag iaf ;P Lär köpa nya och orkar inte
byta före det sådeså ....

HÖRS DÅ






Kommentarer
Postat av: Anonym

Angry biiiird de är grejer de :P

2011-01-10 @ 01:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0