Söndag.

Ja då var helgen slut då , nästan hehe :)
I fredags blev det 100 års fest (4 25 år fester i ett ) , och det blev
lite mycket alkohol för min del , men nu har jag lärt mig
att jag ska inte vara med i shots tävlig eller
beerpong med shots och öl haha , men det var super trevligt
med god mat och sköna människor ..
Och igår då blev det och vara bakfull och vara hemma hos
mamma medans det var tonys tur och ut och supa haha:)

Idag har jag stor städat lägenheten och äre inte underbart
när det är klart och allt är rent och fint ?!
Men börjar få smått panik över att vi inte har så stort.
Så nu måste det komma nått som vi vill ha så man kan flytta.

Jaa och på Tis då kör man första jobb passet på ett tag då:)
Ska faktiskt bli kul och komma utanför dörren och göra
nått annat än och fika och glida :) haha.. men blir bara nu
i februari som ja ska köra lite jobb sen blir det och mysa
hemma ett tag till , man måste ju ställa upp för laget när det är
knivit elleR ?!

Nu tar min lilla prinsessa en power nap så då ska jag passa på
och hoppa in i duschen..


Lill tösen blev ju 5 månader igår också, oj vad tiden går snabbt :)

LITEN tös:)


STOR tös :)



Kommentarer
Postat av: Sara

ok, tack för tipset! ska prova nästas gång då :)

2011-01-31 @ 08:14:57
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0