mitt i natta.

vad gör jag vaken nu ?! Kan inte sova , och är ju så dum
så jag sitter här vid datorn istället för att ligga i sängen och försöka sova.
Både Tony och Emilia sover som stockar :) mina go hjärtan.
Emilia börjar få en tand också hon är otroligt snäll endå:)
Man vet ju själv hur det var när visdomständerna skulle trycka sig upp
imunnen, då låg man ju i fosterställning och gnydde, haha..

Idag har vi haft besök av Farbror Tommy och Farmor Maud, och
dixie :) Hon blev lite snurrig när möblerna och hennes korg är flyttad sen hon
var här hemma sist ;)

Har även hunnit varit ut på lång promenad och handlat och solat.

Men jag gjorde nog min största tabbe idag när jag skulle sola.
Börja med och stoppa i pengar gick in i rummet och gjorde
rent solariet och sen klädde av mig , la mig i och tryckte på
start , MEN det hände ingen , så jag nötte lite på knappen
och funka fortfrande inte , så kröp jag ur och kollade på
dörren , DÅ HAR JAG GÅTT IN I FEL RUM:S
Så kasta på mig jackan tog kläderna och skorna och kolla ut
försiktig och smög lite fint till rätt rum hahahaha ;) tur var det
tomt lite pinsamt annars.

Kanske borde sova så man kommer upp med lill tösa imorgon :)
(Men hon är inte heller nån morgon pigg tjej som sin mamma, så man får ju sova till tio, elva , som tur är :) )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0