Äntligen.

Så har pengarna ramlat in efter att jag råka anmäla Fpenningen 1dag försent.
Gick ju smidigt ringde och så skicka dom en extra anmälan men synd
att dom är så otrevliga på det dära nedrans stället. Om det inte vore
för att jag vill vara hemma med min tös och mysa hela dagarna till jag
blir tvingad och jobba.. Så skulle jag kasta Fkassan i sjön och börjat
jobbat redan nu. Ska ju försej hoppa in och jobba extra men
inte helt , nån dag kan man ju skrapa in lite extra klirr i kassan .

Blev och inhandla lite städprylar och  tvättlappar och sånt där tråkigt idag
och även en sväng på ica , efter det blev det en fika med Anna och Therese och även
Dennis.. Han kom nog bara för den varma mackan haha...

Sen har jag och Emilia varit hemma och myst hon har fått
lite baby massage som vi fått "läxa på" från baby massagen.
Och sen blev det ett bad och massa kramar i soffan ...
MAn får passa på och kramas och gosa när hon är lite trött annars har hon
inte tid då ska det bara busas , go tösa min.

En nybadad tjej :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0