Rund.

NÄR SKA FLÄSKET FÖRSVINNA helt ;P ?!
Jag kommer i mina gammla jeans nu men dom är lite
tajt än men ja får igen dom iaf  :)
Ska jag ha dom på mig så får man ju ta och stå hela dagen haha..

Idag blev det för ovanlighetens skull en fika ... höhö.
Sen blev det hem till mamma och tråka lite på folken där hemma.
och så fick jag göra kvälls maten också , så det fick blir
hemma gjorda biffar med stekt potatis och morot , och gjorde även
en egen gräddsås ;P Och jag tror det uppskattades för det tog
slut fort .. Så ibland då kan man ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen brådska Sandra! Du e ju superduktig som kommit igång med träningen :) Och bättre att de får ta lite tid och att de håller i sig än att de går supersnabbt... Och med tanke på vilken gobit du fick då gör väl inte lite fläsk nå :D

2011-02-16 @ 23:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0