Lördag.

Idag har jag införskaffat mig ett par badtrosor åt lill tösen ,
så nu blir det och plaska i mammamu poolen på badhuset nån dag ..
Ska bli roligt och se hur hon reagerar när man kommer i poolen :)
Efter tog jag och Therese en sväng ner på Daisys tog oss en lunch och
sen hem och plocka lite , känns som man inte får göra nått annat i mitt hem .
Annars har det bara varit lungt här hemma idag mycket mys och lek :)

Vet inte om ja sagt det men , fick hem mina bokstäver som jag beställt till
Emilias rum som hon ska ha sen :) Har beställt så jag kan skriva hennes namn
på väggen :)

Sånna här fast vita :) och dom är30cm så dom är stora och det kommer
bli så fint , hoppas ja. Det är fint i mitt huvud iaf som jag tänkt ut det.

beställt från UnikDekor.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0