Kallt.

Hade en super trevlig kväll igår hemma hos Anna med buzz och buzz junior :)
Men det blev en kall promenad hem kan ja säga, Håret hade frysit och
Therese ögonfransar blev helt vita ;P Och då är det ingen lång väg hem.
Det var 25 minus ute :S så jag låg och frös hela natten och kunna knappt
sova , kl var fyra när jag kollade sist innan jag somnade ,
så vaknade jag sex igen och sen av kl till babymassagen halv nio.
Men jag frös fortfarande som en liten lort och tony sa att det var 27 minus ute
enligt hans termometer på jobbet så blev inge baby massage ,
kroppen var inte på topp så blev och ligga kvar under mina två täcken
som jag rullat in mig i :) Men nu är jag uppe på benen och tagit mig en
varm dusch och Emilia ligger och tar sig en powernap:)

Nu ska jag fortsätta med senlunchen, blev lite sent tänkte jag väntar
på tony som jobbar Förmiddag så han får lite lunch han med..



Kommentarer
Postat av: Anna Ljung

Ja tack för en jätte trevlig kväll, måste göras om snart =) Pusss

2011-02-25 @ 12:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0