Inte min dag.

Idag har inte mycket gått rätt för min del, hehe..
Har bakat och städat hela dagen för att jag fyller på måndag,
och pappa kommer imorgon ..
så har fått fixa allt idag , och har bara haft oturen med mig.
Det började med bakningen.. daimkakorna blev inte som jag tänkt
mig och sen brände jag sylt kakorna .. men muffisarna blev bra då iaf.
och så tappa jag saker hela tiden , och så hade jag sönder dl måttet.
Och sen skulle jag färga håret ask blont .. MEN DET BLEV JU BRUNT.. :S
Sen trodde jag allt hade lagt sig då bajsar Emilia igenom kläderna
när vi skulle gå hem till mamma , så det vara bara och packa av henne alla kläder
och så fick hon bada i handfatet hinner bara lägga på henne på
skötbordet så kissar hon ner hela skötbordet inklusive mina fötter .. haha
Så då åkte hon i pyjamasen på engång.. Så idag har jag inte haft med vind
och jag har fortfarande tårtan kvar och göra.. funderar starkt på
att göra den imorgon då kanske oturen har vänt. För jag orkar
inte att det ska bli kattprupp av den ;P

Nu ska jag avnjuta lite gryta hos mamma:)


Kommentarer
Postat av: Annika

Men nej .. vilken dag .. hoppas du haft en bra dag idag gumman : ) puss

2011-02-27 @ 17:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0