Fika.

Idag blev det en fika hemma hos Angelica :) Mysigt och Emlia hitta en kompis
som var novalies giraff , hehe :)
Efter det blev det en till fika hemma hos Zozan , fick även med mig
super gott bröd hem utav hennes mamma :) Tack så mycket.

Blev ingen vattenträning idag , så det blev ett gympass med Therese, och
det var super skönt och komma ner dit lite , Och jag hade ju en
super bra "tränare" med mig, Therese som puchade mig och visa
lite hur man gjorde med vissa maskiner. Man är ju inte så bra med
sånt när man aldrig har ägt ett gymkort förut :)
Får se om det blir nå pass imorgon , ska inte tony till K-berget så
får det bli ett pass då också.

Tack för den fina kommentaren på Rund inlägget , vet inte vem
som skrev det men Tack så mycket , och ja det tar ju sin lilla tid:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0