:)

Kl är mitt inatta men det är lördag då känns det mer rätt
och vara vaken nu :)

Har jobbar idag , och det var mycket folk , men jag tyckte det gick bra faktiskt ..
Blev lite sena hem för det blir ju mycket och göra när det varit mycket folk
för man hinner inte hålla efter sig på samma sätt då .. och sakerna flyger..
Imorgon blir det jobb igen sen är man ledig tills slutet av månaden så kör
jag nått pass till sen är jag lång ledig igen innan man går tillbacka och jobbar
på riktigt ..

Funderar om man ska släpa sig ner till gymmet imorgon på förmiddan innan
jobbet , men som sagt funderar bara på det, för det är ju söndag imorgon och då behöver
man inte överanstränga sig ,iaf inte hemma hos mig .. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0