Tvätt och vin :)

Det är fredags mys ! Haha , idag blev det jobb hade inte tänkt det eftersom jag var sten säker på att jag var ledig! Men det var jag inte så fick panik skaffa barnvakt i morse för Tony jobba ju han med ! Kom lite sent men det löste sig :) jag som aldrig missar när jag ska jobba och så gjorde jag det nu , fy på mig !!
Blev även kvar en timme extra för att vi hade så sjukt mkt folk !:) efter det blev det hem och dyka in i duschen och sen en promenad till mamma och hämta trollet :)
Och nu är det fredags mys hemma med ett glas vin och tvättning !
Imorgon blir det lite tjej mys här hemma med vin och spel :)! Tony ska bort och farmor Maud vela låna Emilia över natten så då passar man på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0