Check!

Kan checka av Emilia på julklapps listan iaf :) eller ska köpa nått litet till men alla stora saker är inhandlade ! Blev en vända till toysrus och rota i hyllorna efter julklappar , och gick därifrån 900 kr fattigare ! Sen blev det en snabb sväng in i Valbo och köpa emilias jul outfit ! Tony har inte ro att gå och små mysa och kolla ibutiker efter julklappar så får åka in och checka av resten sen ;) skönt att man kommit en bitpå väg iaf ! Men som vanligt så får man åka och trängas dagen före som alla andra år för man är så värdelös på det där med att handla i tid ! Att jag ALDRIG lär mig !!!
Efter Valbo blev det hem till Frida för julbak med brudarna inför julfesten på fredag ! Och Frida har nu mera döpts om till knäck-Frida ! Haha vet inte hur mycket knäck hon gjorde men en jädrans massa iaf haha ! Ja det var måndag det , tiden bara springer förbi hinner knappt ikapp den ;) tur att jag har alla mina underbara att springa med så då gör det lixom ingenting !:D ne nu ska jag ta sats och dyka ner i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0