Onsdag.

Idag är det en tråkig dag känner jag :S men man kan ju inte ha roligt jämt eller ?!
Sitter hemma och häckar nu och Emilia ligger på våran säng och snarkar.
Funderar på om jag ska ta och damsuga lite här hemma , bara funderar har
inte bestämt mig än hehe :D Tony är i gävle och hänger så blir och åka
och handla när han kommit hem iaf:)
Behövs fyllas på lite i kyl och frys .. pengarna minskar snabbt på kontot:P
först räkningar som ska betalas och sen mat som ska handlas.

Nu är det nån som börjar knorra ifrån sovrummet hör jag ..
Blir nog och underhålla den dära lilla en stund då innan jag bestämmer
mig om damsugningen.

Idag fyller Dixie två år också:D Så hon börjar bli en stor tjej , hehe..
Grattis till henne blir och köpa ett stort ben till henne på hennes dag.
Och kanske en ny pip som man kommer få damp på sen.

Imorgon blir det en dags tripp till uppsala också med Therese , Dennis och Tony:)
Så får se om pengarna sinar ennu mer där hehe :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0